معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب:

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب:
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 26 بهمن 1394

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب:

خریداری و ذخیره 26 تن میوه شب عید برای شهروندان مینابی / وظیفه ستاد تنظیم بازار تشدید نظارت بر شبکه عرضه و حداقل دخالت در قیمت گذاری است.

پیش از ظهر امروز ستاد تنظیم بازار شهرستان میناب به ریاست علیرضا پاکدامن معاون استاندار وفرماندارویژه شهرستان میناب و اعضای ستاد با دستور کار ارائه راهکارهای تنظیم بازار در خصوص تامین، ذخیره و توزیع میوه شب عید در محل سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل گردید.

پاکدامن در ابتدای جلسه با بیان اینکه خوشبختانه با تلاش مجموعه اقتصادی دولت تدبیر و امید و همراهی مردم شاهد کاهش شاخص تورم به 13 درصد هستیم که ایجاد این فضا از اولیت های و شعارهای اقتصادی دولت بود که بدان دست یافتیم لذا بایستی همه دستگاههای متولی تلاش کنند تا روزهای پایانی سال شاهد هیچگونه افزایش قیمت غیرواقعی نباشیم.

فرماندار ویژه شهرستان میناب در ادامه خاطر نشان ساخت: هدف ستاد تنظیم بازار تلاش برای تعادل در قیمت عرضه میوه شب عید بخصوص سیب وپرتقال در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز می باشد که با ذخیره سازی بموقع و با کیفیت این محصولات، مشکلی در  تامین این اقلام برای شهروندان نداشته باشیم .

معاون استاندار هرمزگان گفت  نقش دولت تنظیم بازار می باشد و و با توجه به برنامه ریزی های انجام شده تعداد 9 غرفه برای توزیع در سطح شهرها و بخش های شهرستان و روستاها پرجمعیت تدارک دیده شده است تا شهروندان محترم به سهولت به میوه شب عید دسترسی داشته باشند.

وی در ادامه یاداور شد: برای تنظیم بازار شب عید حدود 17 تن پرتقال و حدود 9 تن سیب برای شهرستان میناب خریداری و ذخیره شده که در تامین میوه شب عید امسال هیچگونه مشکل نخواهیم داشت.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب همچنین با اشاره به تامین سایر اقلام مورد نیاز شهروندان در ایام پایانی سال گفت: اداره صنعت و معدن و تجارت نیز با برنامه ریزی مقدمات اجرای طرح فروش فوق العاده و حراج فصلی کالا با تخفیفات ویژه در سطح شهرستان را در دستور کار خود قراردهد تا شهروندان در تامین اقلام مورد نیاز خود دوچار مشکل نگردند.

فرماندار ویژه شهرستان میناب همچنین با اشاره به ضرورت تامین و تثبیت قیمت مناسب مرغ گرم و گوشت قرمز گفت: با توجه به افزایش میزان تقاضای مرغ گرم در ایام پایانی سال بایستی ستاد تنظیم بازار برنامه ریزی مناسبی را برای تامین این کالای دارای تقاضای بالا و همچنین با نظارت بر قیمت مصوب اقدام لازم را بعمل آورند تا شهروندان در تهیه این کالا با مشکلی مواجه نشوند.

رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان میناب با درخواست از اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف مبنی بر تشکیل گشت های نظارتی بخصوص در ایام پایانی سال از 25 اسفند تا 25 فروردین و استفاده از ظرفیت شهروندان و سازمانهای غیر دولتی اجازه سوء استفاده به عده ای از افراد که با هدف کسب سود غیر منصفانه قصد اخلال در بازار را دارند ندهند.

معاون استاندار هرمزگان با اشاره به توجه به تامین و توزیع اقلام یارانه ای اقشار کم درآمد و تحت پوشش نهادهای حمایتی گفت: ادارات تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و صنعت ،معدن و تجارت بایستی با همکاری یکدیگر نسبت به توسعه شبکه توزیع اقلام ویژه این گروه از شهروندان اقدام نمایند تا این عزیزان نیز در پایان سال برای تهیه ارزاق مورد نیاز خود با مشکلی روبرو نباشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.